1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
  2. Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
  3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  4. Wanneer mag ik mijn bestelling komen afhalen?
  5. Hoelang moet ik rekenen vooraleer ik mijn bestelling kan afhalen of laten leveren?
  6. Kan ik een tijdstip bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
  7. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
  8. Wat te doen als mijn planten geleverd zijn?
  9. Klantenervaringen

1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Onze planten worden bezorgd door eigen transport. Dit om de kwaliteit te kunnen garanderen. Hiervoor wordt een tarief per zone aangerekend.

Wij leveren enkel in volgende gemeenten: Heist op den Berg, Hulshout, Begijnendijk, Herselt en Tremelo, Putte, Berlaar en Morkhoven/Noorderwijk, Keerbergen, Lier, Nijlen, Herenthout, Olen, Westerlo, Aarschot, Rotselaar, Haacht en Bonheiden.

  • € 5 (excl. btw) naar Heist op den Berg, Hulshout, Begijnendijk, Herselt en Tremelo
  • € 10 (excl. btw) verzending naar Putte, Berlaar en Morkhoven/Noorderwijk
  • € 15 (excl. btw) verzending naar Keerbergen, Lier, Nijlen, Herenthout, Olen, Westerlo, Aarschot, Rotselaar, Haacht en Bonheiden

Kleine pakketten, bijvoorbeeld graszaad of kleine dozen meststof, worden geleverd per pakketdienst. De verzending van een pakket (tot maximaal 30kg) kost € 12,40 (excl. btw).

2. Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Je kan jouw bestelling steeds gratis komen afhalen. Selecteer deze optie bij het afrekenen in het winkelmandje.

3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Elke vrijdag worden de bestellingen geleverd. Gelieve contact met ons op te nemen indien je een andere leverdatum wenst. Kleine pakketten worden dagelijks verwerkt en geleverd per pakketdienst.

4. Wanneer mag ik mijn bestelling komen afhalen?

Je kan jouw bestelling steeds komen oppikken, dit gebeurt best volgens onze openingsuren.

5. Hoelang moet ik rekenen vooraleer ik mijn bestelling kan afhalen of laten leveren?

Om ons de tijd te geven om uw bestelling volledig en correct klaar te maken, rekent u best op 3 à 5 werkdagen.

6. Kan ik een tijdstip bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

De leveringen op vrijdag vinden plaats  tussen 15:00 en 21:00. Tenzij er andere afspraken gemaakt zijn.

7. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Dat is mogelijk. Niet vergeten om dit aan te duiden bij het bestelformulier tijdens het afrekenen.

8. Wat te doen als mijn planten geleverd zijn?

Planten met blote wortel, worden ingepakt geleverd. Ze dienen ingepakt, vochtig, uit de wind en uit de zon in tussentijd bewaard te worden om uitdroging te voorkomen. Wat belangrijk is om een goede hergroei te behouden; is de planten, binnen de 12 uur na ontvangst, te planten.

Planten met kluit of draadkluit dienen uit de wind en uit de zon in tussentijd bewaard te worden om uitdroging te voorkomen. Wat belangrijk is om een goede hergroei te behouden; is de planten, binnen de 24 uur na ontvangst, te planten.

Planten in pot dienen uit de wind en uit de zon in tussentijd bewaard te worden om uitdroging te voorkomen. Wat belangrijk is om een goede hergroei te behouden; is de planten, binnen de 72 uur na ontvangst, te planten. Controleer de planten zeker meermaals of ze voldoende vochtig zijn, als het u niet lukt de planten binnen de 24 uur te planten. Geef ze indien nodig water.

9. Klantenervaringen

Graag houden we rekening met jouw suggesties en opmerkingen. Je kan ons steeds bellen of mailen met jouw vragen, opmerkingen en suggesties.